Bytteservice

I Salling ønsker vi altid at give vores kunder den bedst mulige service. Derfor har du naturligvis altid fuld bytte- og returret, når du handler i vores stormagasiner.

30 dages bytte- og returret

Husk at gemme din bon eller lade dit byttemærke sidde på varen. Så har du nemlig fuld bytte- og returret i 30 dage, såfremt varen stadig er i original emballage. Uanset, om du har købt dine varer i Salling Aarhus eller Salling Aalborg, kan du altid bytte dem i begge vores stormagasiner.

Har du handlet på salling.dk? Så kan du naturligvis også returnere eller bytte dine varer i et af vores stormagasiner. Det eneste, du skal huske, er din ordrebekræftelse, som du fik tilsendt på mail efter dit køb.

Ved returnering skal varen være i samme stand, som ved modtagelsen. Ligeledes skal varen være i original emballage og må ikke være taget i brug.

Du behøver ikke nødvendigvis at besøge vores stormagasiner for at returnere. Du kan også sende dine varer retur til vores onlineshop med nedenstående oplysninger:

Salling
Søndergade 27
8000 Aarhus C
Att: Onlineshoppen

Reklamationsret

Når du handler hos Salling, har du 2 års reklamationsret. Ved varer købt på salling.dk, gælder reklamationsretten fra modtagelse af varen. Dog skal du reklamere inden for en rimelig tid, efter du har konstateret en mangel.

Det forventes, at du, som kunde, følger de vedlagte brugsanvisninger, vaskeanvisninger og andre anvisninger, som vejleder om korrekt brug og vedligeholdelse af produktet. Misligholdes en vare i forhold til anvisningen, vil det opfattes som fejlagtig brug, og derfor vil varen ikke være dækket af reklamationsretten.

Varer købt på salling.dk

Det kan ske, at prisen på din vare efterfølgende falder. Men det er prisen, som er angivet på salling.dk ved købet, som er gældende. Der vil være særlige dagstilbud, som kun er gældende en enkelt dag. Varernes pris på salling.dk kan derfor variere fra dag til dag, og vil også kunne variere fra butikkens salgspris. Grundet de særlige tidsbegrænsede tilbud, vil Salling derfor ikke kunne tilbagebetale en evt. difference.

Hvis du bliver udsat for en mangel eller en fejl på et produkt, er der også hjælp at hente. Du skal kontakte vores onlinesupport på telefonnummer 8778 6600, så finder vi en løsning.

Når du modtager dine varer, skal du kontrollere for eventuelle synlige skader. Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere på fragtbrevet – med forbehold for eventuelle skader på indhold. Du kan også nægte at modtage varen. Kontakt Sallings onlinesupport på 8778 6600, og meddel, at du har afvist varen. Alle transportskader skal meddeles inden for 2 hverdage.

Har du spørgsmål i forbindelse med bytte eller returnering, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 8778 6000.