Forstå forbrugerne

Vis stort billede
Forstå forbrugerne

349,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Forstå forbrugerneer den første danske bog, der med en marketing-synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.

Flere detaljer

Mere info
Forfatter: Ole E. Andersen
Sideantal: 244
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Udgivelsesdato: 21 Aug 2011
Oplagsdato: 20 Jan 2014
PRODUKTDETALJER
Reference

b-9788759315668

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk