Brug og reception af medier

Vis stort billede
Brug og reception af medier

120,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Bogen beskriver, hvordan mennesker inddrager medier som indhold og teknologier i deres liv. I bogen viser Kim Schrøder således, hvordan vi sammensætter medie-repertoirer, der passer til vores behov, og hvordan nogle af os i stigende grad deltager i frembringelsen af medieindhold efter de nye mediers indtog. Kim Schrøder gennemgår, hvordan brugs- og receptionsforskningen har udviklet sig fra tidligere forsknings fokus på mediernes effekter på individer og samfund, til at kunne forstå, hvordan og hvorfor folk vælger mellem og bruger det overvældende udbud i mediesupermarkedet. Bogen giver desuden en overskuelig indføring i både historiske perspektiver, forskningens væsentligste resultater og de vigtigste metodiske greb, den betjener sig af.

Flere detaljer

Mere info
Forfatter: Kim Schrøder
Sideantal: 110
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation
Udgivelsesdato: 02 Oct 2016
Oplagsdato: 02 Oct 2016
PRODUKTDETALJER
Reference

b-9788759316993

Sprog

Dansk