Digital marketing og kommunikation

Vis stort billede
Digital marketing og kommunikation

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Digital Marketing og Kommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. Den sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. Den gennemgår både digital og analog kommunikation.

Lærebogen gennemgår relevante teorier og relaterer dem til markedsføring. Dernæst gennemgås:

  • Medieforbrug
  • Markeds- og kommunikationsstrategi
  • Intern kommunikation
  • Content marketing
  • Digital marketingplan og brand
  • Briefing og kreativ strategi samt webdesign,
  • Analyse og effektmålinger
  • Indkøbsformer
  • Sociale medier, social kapital, digitale medieplatforme og AIDAE

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx markedsføringsøkonom, multimediedesigner, men kan bruges på alle kommunikationsuddannelser.

Flere detaljer

Mere info
Forfatter: Michael Vodder / Ezio Pillon
Sideantal: 304
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 08 Jan 2017
Oplagsdato: 08 Jan 2017
PRODUKTDETALJER
Reference

b-9788741261829

Sprog

Dansk

Digital marketing og kommunikation Hansreitzels