Relationsstrategi

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
249 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.

Produktdetaljer

Reference:b-9788759316931
Forfatter:Lars Sandstrøm
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET