Reklame

Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universi… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
387,50 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?

I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.

Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.

Jørgen Stigel er redaktør på Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation

Produktdetaljer

Reference:b-9788761644817
Forfatter:Lars Pynt Andersen, Anders Bonde, Jørgen Riber Christensen, Nicolai Jørgensgaard Graakjær, Ole Ertløv Hansen, Lennard Højbjerg, Iben Bredahl Jessen, Jørgen Stigel
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET