Oplevelsesdesign

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til in… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
299 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Produktdetaljer

Reference:b-9788759315774
Forfatter:Christian Jantzen, Mikael Vetner og Julie Bouchet
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET