Medieanalyse + Medieteori - sampak

De to bøger enhver, der studerer medievidenskab har brug for, kan nu købes som sampak.MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag. Bogen rækker fra kapitler om mediesociologi… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
649 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

De to bøger enhver, der studerer medievidenskab har brug for, kan nu købes som sampak.
MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag. Bogen rækker fra kapitler om mediesociologi, nyere offentlighedsteori over reception, kvantitative og kvalitative metoder til intertekstualitet, celebrity og affekt. Hvert kapitel har fokus på et gennemgående teoretisk tema, som belyses med en analytisk case.
MEDIEANALYSE præsenterer i kronologisk rækkefølge et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.

Produktdetaljer

Reference:b-9788759329917
Forfatter:Palle Schantz Lauridsen
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET