Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styr… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
599 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Produktdetaljer

Reference:b-9788759316139
Forfatter:Sine Nørholm Just, Kristian Eiberg, Erich Kaare Karsholt, Simon Torp (red.)
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET