Der er kun én chef - kunden!

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise. Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Dans… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
300 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise. Tomas Lykkes nye bog fortæller historien om, hvor nødvendigt og effektivt det var, da Danske Bank besluttede sig for at skabe forandringer – og gå helhjertet ind i at opdyrke en ny virksomhedskultur. De satsede på udefra-ind-tænkning. Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen fuldstændigt? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank. Der er kun en chef – kunden har fokus på Thomas Mitchells organisation, Personal Banking i Danmark, som er den enhed, der betjener bankens danske privatkunder.

Produktdetaljer

Reference:b-9788702210934
Forfatter:Tomas Lykke
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET