Læring eller ikke-læring?

Den overordnede ambition med denne bog er at give lærer- og pædagogstuderende såvel som professionelle i det pædagogiske fag forskellige perspektiver på fænomenet læring og ikke-læring?Bogens fokus, og som titl… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
310 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Den overordnede ambition med denne bog er at give lærer- og pædagogstuderende såvel som professionelle i det pædagogiske fag forskellige perspektiver på fænomenet læring og ikke-læring?

Bogens fokus, og som titlen skal indikere, er rettet mod spørgsmålene om, hvorfor og hvordan det til tider forekommer, at børns læring i visse situationer af den professionelle opfattes hindret eller som fordrejet, begrænset, hæmmet, udeblevet, upræcis eller utilstrækkelig på anden måde, hvilket er mindst lige så relevant at afdække som at søge at forstå, hvad der rent faktisk medfører læring. Dette må derfor ses som to sider af samme sag.

Produktdetaljer

Reference:b-9788771601633
Forfatter:Karsten Mellon (red.) Peter Alheit, Trine Ankerstjerne, Benedicte Bernstorff, Stig Broström, Jørgen Christiansen, Birgitta Haga Gipsrud, Janne Østergaard Hagelquist, Dorthe Lau, Karsten Mellon, Henning Salling Olesen, Heino Rasmusen og Steen Visholm
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET