Digital Media Management

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.Bogen… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
349 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.

Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.

Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.

Produktdetaljer

Reference:b-9788757127232
Forfatter:Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET