Online ethos

At kommunikere overbevisende handler ikke bare om, hvad der bliver sagt, eller hvordan det siges, men også hvem der siger det. Sådan lyder lærdommen fra den klassiske retorik og begrebet om afsenderes karakter … Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
299 kr.
Bestillingsvare: Afsendes 3-4 hverdage

Beskrivelse

At kommunikere overbevisende handler ikke bare om, hvad der bliver sagt, eller hvordan det siges, men også hvem der siger det. Sådan lyder lærdommen fra den klassiske retorik og begrebet om afsenderes karakter og troværdighed, ethos.

Online ethos ser på, hvordan ethos etableres og aflæses i online miljøer, hvor vi ofte ikke ved, hvem de faktiske personer bag kommunikationen er. Tre casestudier demonstrerer retorisk kritik af karakterfremstillingen på politikeres kampagnesites, personlige weblogs og i Wikipedia.

Produktdetaljer

Reference:b-9788759314098
Forfatter:Elisabeth Hoff-Clausen
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET