Livsstilsanalyse og trendspotting

Begreberne livsstilsanalyse, psychographics, værdibaseret segmentering og trendovervågning er alle begreber, der har været fast pensum på uddannelser, hvor marketing indgår. Men kan begreberne bruges til at vur… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
250 kr.
200 kr.
Bestillingsvare: Afsendes om 3-4 hverdage

Beskrivelse

Begreberne livsstilsanalyse, psychographics, værdibaseret segmentering og trendovervågning er alle begreber, der har været fast pensum på uddannelser, hvor marketing indgår. Men kan begreberne bruges til at vurdere de uforudsigelige forbrugeres adfærd? Det nye hedder trendspotting eller trendovervågning. Bogen giver en systematisk gennemgang af begreberne og hvordan disse er en naturlig del af afsætningsøkonomernes teoretiske såvel som praktiske arbejdsfelt.

Produktdetaljer

Reference:b-9788776756994
Forfatter:Kersten Bonnén;John Hird;Kirsten Poulsen
Sprog:dan