Strategisk udvikling i markedsperspektiv

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
325 kr.
260 kr.
Bestillingsvare: Afsendes om 3-4 hverdage

Beskrivelse

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.

Produktdetaljer

Reference:b-9788776754693
Forfatter:Jan Bendix;Per Vagn Freytag;Jørnn Ladegaard
Sprog:dan