Markedskommunikation - videregående uddannelser

"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..." Lars Kolind, kolindkuren.dk Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i ma… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
475 kr.
380 kr.
Bestillingsvare: Afsendes om 3-4 hverdage

Beskrivelse

"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..." Lars Kolind, kolindkuren.dk Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring. Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne. I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om: • Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen • Kommunikationsstrategi og kreativ strategi • Interessenter, målgruppevalg og segmentering • Integreret markedskommunikation • Medievalg, mediestrategi og effektmålinger • Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere • Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, links og PowerPoint-præsentationer. Forfatterens hjemmeside finder du her.

Produktdetaljer

Reference:b-9788776756598
Forfatter:Henrik Lindberg
Sprog:dan