Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisv… Læs beskrivelse
Klik på billede for zoom
Antal
225 kr.
Bestillingsvare 3-7 hverdage

Beskrivelse

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Produktdetaljer

Reference:b-9788741256788
Forfatter:Ezio Pillon;Michael Vodder
Sprog:dan

ANDRE HAR OGSÅ SET