Tilrettelæggelse af information - - kommunikations og kampagneplanlægning

Tilrettelæggelse af information - - kommunikations og kampagneplanlægning Forstør

425,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning er en totalt revideret udgave i forhold til de foregående – og særdeles velkendte – forgængere fra 1991 og 1999. Bogen fokuserer på den teori og fremgangsmåde, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om den kaldes reklame eller informationskampagne, intern eller ekstern kommunikation, kommerciel eller ikke kommerciel, offentlig eller privat. Der sker en forrygende udvikling omkring kommunikation. Begreber og fænomener som integreret kommunikation, corporate communication og branding er opstået. Bogen maner til omtanke ved at ”genopfinde” det grundlæggende kommunikationsperspektiv. Lærebogens trykte del består af en tekst i 13 kapitler, 62 ”læs mere”-tekster, 54 eksempler og øvelser fra ”det virkelige liv” og en kommenteret litteraturliste med over 200 henvisninger. Den omfattende digitale del – bogens hjemmeside – er en dynamisk forlængelse af bogen; fra starten med 15 eksempler, 7 cases samt supplerende artikler og notater.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Preben Sepstrup
Sideantal: 336
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 3
Udgiver: Gyldendal Akademisk
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Udgivelsesdato: 23 May 2006
Oplagsdato: 23 May 2006
Varefakta
Reference

b-9788776752224

Udgivelsesår

2006

Sprog

Dansk

Tilrettelæggelse af information - - kommunikations og kampagneplanlægning Gyldendal Akademisk