The Marketing Framework - International Marketing and Sales

The Marketing Framework - International Marketing and Sales Forstør

295,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

The Marketing Framework er bind 1 i serien International Marketing and Sales. Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på 1. semester, men kan nemt bruges på andre uddannelser. Bogen er skrevet i et nemt forståeligt sprog og bruger hverdagseksempler og cases til at indføre de studerende i teorien.Indhold: Introduktion til markedsføring, analyse af virksomheden og dens omgivelser, strategisk planlægning, købsadfærd (BtC og BtB).

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Jacob Aabroe Hansen
Sideantal: 196
Sprog: Dansk
Omslagsillustrator: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Fagredaktør: Jacob Aabroe Hansen
Udgiver: Gyldendal Akademisk
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Udgivelsesdato: 08 Aug 2010
Oplagsdato: 08 Aug 2010
Varefakta
Reference

b-9788776755065

Sprog

Dansk

The Marketing Framework - International Marketing and Sales Gyldendal Akademisk