Strategisk udvikling i markedsperspektiv

Strategisk udvikling i markedsperspektiv Forstør

325,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Jørnn Ladegaard / Jan Bendix / Per Vagn Freytag
Sideantal: 192
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 172 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 13 mm
Vægt: 426 g
Udgivelsesdato: 07 Jan 2009
Oplagsdato: 07 Jan 2009
Varefakta
Reference

b-9788776754693

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk