Servicedesign

Servicedesign Forstør

395,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

I mange år har man forsøgt at anvende branding til produktdifferentiering. Men produkterne er ofte fuldstændig ens. Og nye produkter er i bedste fald blot nye udgaver af gamle. Internationalt har mange virksomheder indset at service design er en anden og mere farbar vej til differentiering. Samt en vej til bedre brugeroplevelser, tættere kunderelationer, effektivisering og forstærket konkurrencekraft. Servicedesign drejer sig om at forstå kunder og skabe gode oplevelser for dem. Om at udvikle nye serviceydelser såvel som forbedre eksisterende. Samt om at gøre ydelserne efterspurgte af kunder og effektive for virksomheder. Servicedesign er en lærebog til videregående uddannelser inden for bl.a. salg og markedsføring samt kommunikation, som vil sætte den studerende i stand til hjælpe virksomheder til at arbejde med deres serviceydelser, produkter og kunder på en mere effektiv måde.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Søren Bechmann
Sideantal: 288
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 171 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 557 g
Udgivelsesdato: 04 Jan 2010
Oplagsdato: 28 Jan 2016
Varefakta
Reference

b-9788776757762

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk