Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer Forstør

325,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er en helt ny lærebog, der er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en bred indføring i økonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.

I lærebogen lægges der vægt på en grundig introduktion til servicevirksomhedens grundlæggende problemer og opgaver indenfor økonomistyring. Bogen indeholder også relevante opgaver. Bogen er også udkommet på engelsk.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Ole Bredgaard
Sideantal: 248
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 171 mm
Højde: 244 mm
Dybde: 16 mm
Vægt: 480 g
Udgivelsesdato: 01 Oct 2012
Oplagsdato: 01 Oct 2012
Varefakta
Reference

b-9788741256597

Sprog

Dansk

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer Hansreitzels