Moderne markedsføring

Moderne markedsføring Forstør

500,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Moderne Markedsføring er en ny lærebog i markedsføring, der forbereder læseren på, hvordan markedsføring reelt foregår i dag – både BtC og BtB.Lærebogen er solidt forankret i praksis, og markedsføring på sociale medier indgår således på lige fod med traditionelle tiltag som messer og events. Lærebogen gennemgår og analyserer naturligvis også de traditionelle og nyeste teorier. Lærebogen er rettet mod videregående uddannelser som fx markedsføringsøkonom, serviceøkonomi, mod akademiuddannelserne samt HD.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Henrik Brask / Poul K. Faarup / Svend Hollensen / M.Fl
Sideantal: 640
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Fagredaktør: Ole E. Andersen
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 173 mm
Højde: 247 mm
Dybde: 30 mm
Vægt: 1261 g
Udgivelsesdato: 13 Aug 2014
Oplagsdato: 13 Aug 2014
Varefakta
Reference

b-9788741258669

Sprog

Dansk