Mindful Customer Experience

Mindful Customer Experience Forstør

279,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Mange virksomheder har øget deres forståelse for, at gode kundeoplevelser er god forretning. Men de mangler inspiration til, hvordan man går fra forståelse til handling. Ikke mindst fordi den gode kundeoplevelse har forandret sig. Bogen Mindful Customer Experience åbner for en ny tilgang til kundeoplevelser, der virker!

Denne bog beskriver, hvad en mere bevidst kundeoplevelse er, og hvordan man skaber det fra strategiske overvejelser til praktisk implementering. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om deres tilgang til kundeoplevelser. Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Katja Andersen
Sideantal: 296
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Louise Trærup
Forord af: Peter Berg
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Trykværket
Udgivelsesdato: 09 Jul 2013
Oplagsdato: 09 Jul 2013
Varefakta
Reference

b-9788793063006

Sprog

Dansk