Market Research and Statistics - International Marketing and Sales

Market Research and Statistics - International Marketing and Sales Forstør

295,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales. En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode marketingplaner er, at man har viden og information. Meget information samles ind ved hjælp af eksterne datakilder, men ofte må man foretage egne undersøgelser – markedsanalyser.Med dette andet bind i serien International Marketing and Sales sætter vi fokus på markedsanalyseprocessen, og vi gennemgår de væsentlige elementer i indsamling af information – både primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, udarbejdelse af spørgeskemaer og svarskalaer, databehandling samt en udførlig gennemgang af statistiske metoder og værktøjer.Bogen er på engelsk og er målrettet internationale og danske KVU-studerende. Den henvender sig specielt til markedsføringsøkonomer på de to første semestre, men kan nemt bruges på andre uddannelser.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Kenneth Hansen
Sideantal: 182
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oversætter: Clem Luxford
Oplag: 2
Udgave: 1
Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 174 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 12 mm
Vægt: 400 g
Udgivelsesdato: 29 Jun 2010
Oplagsdato: 16 Jan 2014
Varefakta
Reference

b-9788776757694

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk

Market Research and Statistics - International Marketing and Sales Hansreitzels