Markedskommunikation - videregående uddannelser

Markedskommunikation - videregående uddannelser Forstør

475,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

"... en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..."

Lars Kolind, kolindkuren.dk

Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring.

Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne.

I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om:

• Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen

• Kommunikationsstrategi og kreativ strategi

• Interessenter, målgruppevalg og segmentering

• Integreret markedskommunikation

• Medievalg, mediestrategi og effektmålinger

• Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere

• Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Henrik Lindberg
Sideantal: 432
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 173 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 24 mm
Vægt: 920 g
Udgivelsesdato: 28 Apr 2009
Oplagsdato: 03 Feb 2016
Varefakta
Reference

b-9788776756598

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Markedskommunikation - videregående uddannelser Hansreitzels