Markedsanalyse i teori og praksis

Markedsanalyse i teori og praksis Forstør

399,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter.Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges.Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære.Opbygningen er i hovedtræk som følger:* Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl.a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces* Statistiske test i markedsanalysen* Den kvantitaative markedsanalyse* Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomiSom hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er:http://www.kennethhansen.net/kehatools.html

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Kenneth Hansen
Sideantal: 320
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 4
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 173 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 20 mm
Vægt: 686 g
Udgivelsesdato: 20 Aug 2008
Oplagsdato: 07 Sep 2014
Varefakta
Reference

b-9788776756222

Udgivelsesår

2008

Sprog

Dansk