Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2 - within a Financial and Marketing Perspective

Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2 - within a Financial and Marketing Perspective Forstør

295,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed. Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner: Activity Based Costing, Balanced Score Card Investering Frembringelse af økonomiske midler Introduktion til flerårige beslutningsmodeller Social ansvarlighed. Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Erik Krogager / Jette Lauritzen
Sideantal: 224
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Ole Leif og Ida Magdalene, Grafisk Design & A.D.
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 2
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 157 mm
Højde: 235 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 432 g
Udgivelsesdato: 18 Aug 2008
Oplagsdato: 14 Jul 2013
Varefakta
Reference

b-9788776755829

Udgivelsesår

2000

Sprog

Dansk

Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2 - within a Financial and Marketing Perspective Hansreitzels