Kampagner - - planlægning og gennemførelse

Kampagner - - planlægning og gennemførelse Forstør

150,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Denne praktisk anlagte lærebog er målrettet faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen, og den giver indsigt i den daglige arbejdsgang på reklamebureaet. Den er også velegnet i forbindelse med andre studier, der beskæftiger sig med planlægning af kommunikation - og i den praktiske verden i marketingafdelinger og reklamebureauer. Den studerende får således indsigt i den praktiske side af et kunde-bureausamarbejde. Bogen rummer omfattende tjeklister, der giver et praktisk indblik i dialogen mellem kunde/marketingafdeling og reklamebureau. Bogen er disponeret således, at den på logisk og kronologisk vis bevæger sig gennem processen fra bl.a. opsamling af briefing, tidsplan og budget via planning, budskabsudformning og kampagneudarbejdelse, til præsentation, implementering og evaluering.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Søren Bechmann
Sideantal: 120
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal Akademisk
Udgivelsesdato: 30 Mar 2009
Oplagsdato: 30 Mar 2009
Varefakta
Reference

b-9788776757335

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Kampagner - - planlægning og gennemførelse Gyldendal Akademisk