Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation Forstør

225,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

’Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation’ har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Michael Vodder / Ezio Pillon
Sideantal: 160
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 171 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 11 mm
Vægt: 331 g
Udgivelsesdato: 21 Aug 2013
Oplagsdato: 14 Aug 2014
Varefakta
Reference

b-9788741256788

Udgivelsesår

2013

Sprog

Dansk

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation Hansreitzels