Innovation and Internationalization - International Marketing and Sales

Innovation and Internationalization - International Marketing and Sales Forstør

200,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Innovation and Internationalisation er en lærebog i serien International Marketing and Sales. Bogen er tiltænkt internationale og danske studerende på erhvervsakademiuddannelserne, idet den specifikt er målrettet studerende på andet semester af markedsføringsøkonomuddannelsen. Bogen er dog anvendelig på alle typer af videregående uddannelser, hvor der er fokus på innovation og internationale forhold.Innovation and Internationalisation er skrevet på letforståeligt engelsk. I bogen anvendes en mængde eksempler og cases der introducerer læseren til teorien.Indhold: segmentering, målgruppeanalyser, positionering, teorier om internationalisering, valg af eksportmarkeder, valg af indtrængningsstrategi, international markedsføringsstrategi og innovation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Jacob Aabroe Hansen
Sideantal: 130
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Udgiver: Gyldendal Akademisk
Udgivelsesdato: 19 Feb 2012
Oplagsdato: 19 Feb 2012
Varefakta
Reference

b-9788776757700

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk

Innovation and Internationalization - International Marketing and Sales Gyldendal Akademisk