Hvis det handler om mig, så køber jeg!

Hvis det handler om mig, så køber jeg! Forstør

499,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Denne bog er en guide til dig, der ønsker at udvikle din virksomhed og anvende digitale medier og data i orkestreringen af den perfekte omnichanneloplevelse for hver enkelt kunde. Hvis du synes, at I betaler for mange penge til Adwords, at det er svært at være relevant over for dine kunder, og at du ikke rigtigt kan trænge igennem på direktionsgangen med din omnichannelvision, så er dette den rigtige bog for dig.

Bogen giver dig baggrunden og forståelsen for de 6 discipliner inden for Omnichannel Marketing, og hvordan du driver disse på mere og mere kundecentreret facon. Modellen Kundemålskiven giver dig et visuelt overblik over, hvor langt din organisation er i arbejdet med Omnichannel, og hvad barriererne er for det videre arbejde hermed.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Rasmus Houlind
Sideantal: 440
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 3
Udgave: 1
Udgiver: Omnichannel Institute
Bredde: 174 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 29 mm
Vægt: 935 g
Udgivelsesdato: 16 Mar 2015
Oplagsdato: 10 Apr 2016
Varefakta
Reference

b-9788792562364

Udgivelsesår

2015

Sprog

Dansk

Hvis det handler om mig, så køber jeg! Omnichannel Institute