Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg Forstør

200,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik. Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data. I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller, hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test. Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kenneth Hansen
Sideantal: 128
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 172 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 12 mm
Vægt: 265 g
Udgivelsesdato: 08 Aug 2013
Oplagsdato: 19 Jul 2015
Varefakta
Reference

b-9788741257976

Udgivelsesår

2013

Sprog

Dansk

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg Hansreitzels