Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service Forstør

400,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom.Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forståog analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelsefor de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teoribliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden.Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefteropdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelsei forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb.I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og denglobale udvikling, herunder internationale handel og internationalesamarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiskemål, nationalindkomsten og udenrigshandelen.Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik,bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Hans Jørgen Biede
Sideantal: 371
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: Bent Nielsen - Odd Design
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 172 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 18 mm
Vægt: 727 g
Udgivelsesdato: 03 Aug 2015
Oplagsdato: 03 Aug 2015
Varefakta
Reference

b-9788741262598

Sprog

Dansk