Finansiel markedsføring

Finansiel markedsføring Forstør

500,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor. Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl.a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt bank og realkredit.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Sonja Juhl Madsen / Hans-Henrik Søndersted-Olsen
Sideantal: 368
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: 2krogh
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 19 mm
Vægt: 684 g
Udgivelsesdato: 26 Jan 2010
Oplagsdato: 27 Jun 2010
Varefakta
Reference

b-9788776757267

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk