Finansiel kommunikation

Finansiel kommunikation Forstør

310,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

2. udgave af Finansiel kommunikation. Bogen er primært skrevet til studerende på akademiuddannelsen i Finansiel Rådgivning, men kan også anvendes på andre uddannelser, hvor der undervises i markedsføring, rådgivning og kommunikation inden for den finansielle sektor. Teorien er inddelt i afsnit om Markedet og konkurrencen Virksomheden og produktet Kunden og kommunikationen Etik, kundepsykologi og -kommunikation Praktiske eksempler perspektiverer teorien, så den studerende får et indgående kendskab til markeds- og finansiel kommunikation på alle niveauer i virksomheden.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Hans-Henrik Søndersted-Olsen
Sideantal: 268
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: 2krogh
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 2
Udgiver: Gyldendal Akademisk
Bredde: 170 mm
Højde: 245 mm
Udgivelsesdato: 11 Jan 2005
Oplagsdato: 25 Aug 2008
Varefakta
Reference

b-9788702037524

Udgivelsesår

2005

Sprog

Dansk