Challenges in Relationship Marketing

Challenges in Relationship Marketing Forstør

320,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer.For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mads Hovmøller Mortensen / Per Vagn Freytag / Martin Senderovitz / M.Fl
Sideantal: 212
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Hanne Kolding
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Fagredaktør: Per Vagn Freytag,Kristian Philipsen
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 171 mm
Højde: 245 mm
Dybde: 14 mm
Vægt: 426 g
Udgivelsesdato: 14 Jun 2010
Oplagsdato: 14 Jun 2010
Varefakta
Reference

b-9788776758042

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk