Virksomhedsledelse - Positioner, teorier og strategier

Virksomhedsledelse - Positioner, teorier og strategier Forstør

349,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Ledelse foregår i dag i et spændingsfelt mellem mange forskellige problemforståelser, faglige specialer og praktiske udfordringer. Virksomhedsledelse behandler en række af de mest centrale problemer, som ledelse skal medvirke til at løse.

Med nyere erhvervsøkonomiske teorier og teorier om ledelse tegner bogen således et billede af de teorier, positioner og strategier, der præger ledelsespraksis i dag.

Det pluralistiske og problemorienterede perspektiv er gennemgående i denne bog, hvor forfatterne blandt andet behandler finansiel ledelse, ledelse af informationsteknologi, projektledelse, værdibaseret ledelse, ledelse i social praksis, ledelseskommunikation, arbejdspsykologi, ledelse som leadership, ledelse af innovation og kreativitet, virksomheders legitimitet samt markedsorienteret ledelse.

Flere detaljer

Beskrivelse
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 172 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 18 mm
Vægt: 536 g
Udgivelsesdato: 14 Sep 2010
Oplagsdato: 14 Sep 2010
Varefakta
Reference

b-9788759313664

Virksomhedsledelse - Positioner, teorier og strategier Samfundslitteratur