Retorisk feedback i lærerteamet - En metode til udvikling af gode lærerroller

Retorisk feedback i lærerteamet - En metode til udvikling af gode lærerroller Forstør

229,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Med denne bog får lærere redskaber til at udvikle gode lærerroller, der gør en forskel i klasselokalet. Lærerteamet kan gennem retorisk feedback styrke og udvikle hinandens måde at kommunikere på i undervisningen, så det giver synlige resultater i form af øget engagement, motivation og læring hos eleverne.

Læreren vil udvikle sig personligt og blive en bedre rollemodel og leder for eleverne, og teamets faglighed styrkes gennem et bedre arbejdsmiljø med professionel feedback på konkrete undervisningssituationer. Bogen giver ikke blot redskaber til lærerteamet, men også input til, hvordan den enkelte lærer på egen hånd kan arbejde med sine lærerroller.

Desuden giver den inspiration til skoleledere, der ønsker at give unge og nye lærere en god overgang til lærerpraksis i form af mentor- og vejlederordninger, samt redskaber til, hvordan de selv kan give feedback på lærernes kommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Michael Lykke
Sideantal: 80
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Akademisk
Bredde: 195 mm
Højde: 251 mm
Dybde: 9 mm
Vægt: 262 g
Serie: Lyst og Læring
Udgivelsesdato: 06 Nov 2012
Oplagsdato: 19 Mar 2016
Varefakta
Reference

b-9788750042945

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Retorisk feedback i lærerteamet - En metode til udvikling af gode lærerroller Akademisk