Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer

Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer Forstør

249,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme.Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering.Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur.Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Lars Sandstrøm
Sideantal: 209
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 172 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 16 mm
Vægt: 458 g
Udgivelsesdato: 31 Oct 2012
Oplagsdato: 31 Oct 2012
Varefakta
Reference

b-9788759316931

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Relationsstrategi - Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer Samfundslitteratur