Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden? Forstør

368,75 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?
Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?
I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.
Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.
Jørgen Stigel er redaktør på Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?
Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Ole Ertløv Hansen / Anders Bonde / Lennard Højbjerg / M.Fl
Sideantal: 235
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Systime
Bredde: 173 mm
Højde: 242 mm
Dybde: 12 mm
Vægt: 530 g
Serie: MÆRKK
Udgivelsesdato: 05 Dec 2012
Oplagsdato: 05 Dec 2012
Varefakta
Reference

b-9788761644817

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden? Systime