Oplevelsesdesign

Oplevelsesdesign Forstør

299,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Julie Bouchet / Mikael Vetner / Christian Jantzen
Sideantal: 260
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 172 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 19 mm
Vægt: 699 g
Udgivelsesdato: 12 Sep 2011
Oplagsdato: 29 Aug 2012
Varefakta
Reference

b-9788759315774

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk