Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl.

Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl. Forstør

192,19 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt – uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.

I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kim von Irgens-Bergh / John Hird / Mette Hird
Sideantal: 56
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Alinea
Bredde: 199 mm
Højde: 273 mm
Dybde: 8 mm
Vægt: 226 g
Serie: Øjne på dansk
Udgivelsesdato: 12 Apr 2012
Oplagsdato: 12 Apr 2012
Varefakta
Reference

b-9788723042033

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl. Alinea