Musik i tv-reklamer

Musik i tv-reklamer Forstør

228,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl.a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Sideantal: 198
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 172 mm
Højde: 241 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 382 g
Udgivelsesdato: 03 Aug 2011
Oplagsdato: 03 Aug 2011
Varefakta
Reference

b-9788759314869

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk