Medier og samfund - En introduktion

Medier og samfund - En introduktion Forstør

275,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Medier fra tv, radio og aviser til internet og mobiltelefoner er en uadskilleligdel af politik og økonomi, kultur og hverdag. Denne bog giver en indføring i detgensidige afhængighedsforhold mellem dagens samfund og dagens medier.2. udgaven af Medier og samfund er opdateret og udvidet med:Den nyeste danske og internationale forskning om internet og mobile medier.Flere eksempler om digitale medier og deres betydning i samfundet.Uddybende analyser af forholdet mellem ”nye” og ”gamle” medier.To helt nye kapitler om:Metoder til undersøgelser af medier og kommunikation, bl.a. ud fra bigdata; de store datamængder, som brugen af sociale og andre digitale medierskaber.Mediernes tekster; de tegn, meddelelser og genrer, der er de konkretebærere af kommunikationen i samfundet, og som i stigende grad bevægersig på tværs af medier og sociale kontekster.Bogen henvender sig især til studerende på grundkurser om medier ved universiteter,seminarier og højskoler. Samtidig tilbyder den en opdateret fremstillingom mediernes tilstand til alle, der arbejder med medier og bruger dem til hverdag.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Klaus Bruhn Jensen
Sideantal: 255
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 2
Udgiver: Samfundsliteratur
Bredde: 156 mm
Højde: 230 mm
Dybde: 16 mm
Vægt: 579 g
Udgivelsesdato: 23 Sep 2013
Oplagsdato: 20 Aug 2015
Varefakta
Reference

b-9788759317266

Udgivelsesår

2007

Sprog

Dansk

Medier og samfund - En introduktion Samfundsliteratur