Medie- og kommunikationsleksikon

Medie- og kommunikationsleksikon Forstør

399,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Søren Kolstrup m.fl. (red.)
Sideantal: 729
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 1
Udgave: 3
Udgiver: Samfundslitteratur
Udgivelsesdato: 24 Sep 2014
Oplagsdato: 24 Sep 2014
Varefakta
Reference

b-9788759315231

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk

Medie- og kommunikationsleksikon Samfundslitteratur