Markedskommunikation i praksis

Markedskommunikation i praksis Forstør

599,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Markedskommunikation handler om al kommunikation mellem aktørerne på et marked. Derfor er der ofte tale om vidtforgrenede processer, hvor budskaber bliver skabt i samarbejdet mellem aktører og sjældent kan styres af én afsender alene. Markedskommunikation i praksis tager udgangspunkt i denne dynamiske kompleksitet og bidrager til en bedre forståelse og håndtering af den – fra det overordnede strategiske niveau til det konkrete operative niveau, fra den spæde idé til det færdige produkt, på tværs af målgrupper, metoder og medier.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Simon Torp (red.) / Erich Kaare Karsholt / Kristian Eiberg / M.Fl
Sideantal: 487
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 174 mm
Højde: 239 mm
Dybde: 34 mm
Vægt: 1042 g
Udgivelsesdato: 15 Aug 2013
Oplagsdato: 08 Jan 2015
Varefakta
Reference

b-9788759316139

Udgivelsesår

2013

Sprog

Dansk