Virksomhedens omdømme - Med PR-specialisten på arbejde

Virksomhedens omdømme - Med PR-specialisten på arbejde Forstør

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.Bogen er skrevet til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kresten Schultz-Jørgensen
Sideantal: 292
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Sabine Brandt
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 159 mm
Højde: 232 mm
Dybde: 25 mm
Vægt: 564 g
Udgivelsesdato: 21 Sep 2014
Oplagsdato: 21 Sep 2014
Varefakta
Reference

b-9788702157338

Sprog

Dansk

Virksomhedens omdømme - Med PR-specialisten på arbejde Gyldendal