Rule Breaking Strategy

Rule Breaking Strategy Forstør

499,95 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Succes behøver ikke at handle om at bekæmpe sine konkurrenter på de sædvanlige måder eller opfinde en ny branche. For langt de fleste virksomheder kan det bedre betale sig at udvikle nye spilleregler i det marked, som de allerede befinder sig i. Rule Breaking Strategyhandler om, hvordan din virksomhed ved at udfordre, og måske tilmed bryde, de uskrevne love i din branche kan erobre en ny og bedre plads i markedet.
For virksomheder som Zipcar, Skype, Triumph, Ryanair og Louis Nielsen er det lykkedes. De så idéen i at vende tingene på hovedet og gøre noget fuldstændig uventet. Med hver deres vindende strategi gjorde de oprør mod de uskrevne regler, der kendetegnede deres branche og fik vendt markedet til sin fordel.
Rule Breaking Strategyinspirerer til en anderledes strategi- og forretningsudvikling. Gennem henvisninger til teori og ved beskrivelser af virksomheder, der aktivt har brudt med reglerne og skabt en ny regelbrydende forretningsstrategi, fortæller forfatterne, hvordan en virksomhed kan få en ny og meget bedre position på et trængt marked. Jens Refshøjog Anja Sondrupbeskriver endvidere helt konkret, hvordan en rule breakingproces kan forløbe ligesom de giver anvisninger på værktøjer til den proces.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Anja Sondrup / Jens Refshøj
Sideantal: 256
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Indbundet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: L&R Business
Bredde: 167 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 26 mm
Vægt: 637 g
Udgivelsesdato: 14 May 2009
Oplagsdato: 14 May 2009
Varefakta
Reference

b-9788776644338

Udgivelsesår

2009

Sprog

Dansk