Reklamen til eksamen - DRRB advertising effectiveness award

Reklamen til eksamen - DRRB advertising effectiveness award Forstør

375,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Reklamer der virker

De mest effektive kampagner

Børsens Forlag udgiver i samarbejde med Dansk Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening (DRRB) for tredje gang Advertising effectiveness award, eller Reklamen til eksamen som den også kaldes. Bogen er en samling og vurdering af de mest succesrige kampagner fra 2003 og 2004.

Flere detaljer

Beskrivelse
Sideantal: 299
Sprog: Dansk
Produktvariant: Ingen
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Børsens Forlag
Bredde: 156 mm
Højde: 228 mm
Dybde: 26 mm
Vægt: 561 g
Udgivelsesdato: 09 Jun 2004
Oplagsdato: 09 Jun 2004
Varefakta
Reference

b-9788776640149

Udgivelsesår

2004

Sprog

Dansk

Reklamen til eksamen - DRRB advertising effectiveness award Børsens Forlag